Kalap, kabát és ami kell... ;)

Egy tervező mindennapjai

Amikor valami megszületik…

2015. május 14. 08:31 - MiaMiotti

 

Sziasztok,

 

 

 

Nagy örömmel jelentem be, hogy Sződy-Zétényi Vicával együtt fogunk dolgozni a bemutatómon és ennek kapcsán a Vele folytatott beszélgetésem osztom meg Veletek.

 

 

 

Mikor döntötted el, hogy kipróbálod magad a sminkes szakmában és miért pont ezt választottad? A sminkes szakmát nem én választottam, hanem a szakma talált meg engem. Egy illatszerekkel foglalkozó, lengyel márkánál építettem multi level marketing hálózatot, amikor megjelent a cég dekorkozmetikai termékcsaládja és az értékesítés miatt itt vettem részt először profi sminkoktatáson, workshopon. Ahogy egyre többet foglalkoztam sminkeléssel, sminktanácsadással, annál jobban kezdett érdekelni a sminkelés világa. Persze én is sminkeltem magam már tini korom óta, de nagyon hamar rájöttem, hogy ezt a tudást van hova fejleszteni. Nehéz pontos dátumot mondanom, hogy mikor döntöttem el azt, hogy sminkes akarok lenni: nagyjából 4 évvel ezelőtt forrt ki bennem az ötlet. Akkor döntöttem el, hogy oklevelet szeretnék szerezni és felépítek egy karriert. Addigra az MLM világa már „átmosta” annyira az elmémet, hogy tudjam, a hosszú távú terveim között csakis saját márka, saját vállalkozás lehet. Azóta is ezen dolgozom. Divattervezőnek készültem, de az élet más vizekre sodort és az iskola óta ritkán volt lehetőségem kiélni a kreativitásomat. A rajz és festészet valahogy mindig ott volt körülöttem, de a papírra, vászonra alkotás nem okozott katartikus örömöt. A sminkelésben azt szeretem talán a legjobban, hogy élő modellekkel dolgozom, így nem csak az számít, hogy nekem mi tetszik, hanem a modell igényeinek is meg kell felelni.

 

Mi az igazi kihívás ebben a „világban”? Rengeteg kihívással találkozom, folyamatosan. Legyen szó egy kiváló alkotó csapat összehozásáról, a kiélezett konkurálásról vagy arról, hogy a sminkelést, mint szakmát hazánkban nem ismerik el önálló foglalkozásnak. De azt hiszem, az igazi motivációm az, hogy a legjobbak közé tartozhassak.

 

Mikor vagy elégedett egy munkával? Amikor a végeredmény azt a képet adja vissza, ami a fejemben megszületett.

 

Miért szeretnék divatbemutatón sminkelni? Mindig is vonzott a divat világa, nem véletlenül készültem tervezőnek. A bemutatókon olyan pörgés és pezsgés van, ami inspirál és nosztalgikus érzés fog el az iskolai éveimmel kapcsolatban. Feltölt energiával, lendületet ad és új erővel tudok tovább dolgozni a céljaimon. Szeretem feszegetni a korlátaimat és egy bemutató az egyik legjobb mód erre. A modellek, a feszített határidők, az, hogy minden tökéletes legyen, mind próbára teszik az embert fizikálisan és mentálisan is. Az egyik legjobb kihívás!

 

Kövessétek őt is facebookon !

 

 

 

https://www.facebook.com/VicaZetenyiMakeUp

 

 

 

Szép napot!

 

 

 

Mia Miotti

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miotti.blog.hu/api/trackback/id/tr357458170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása