Kalap, kabát és ami kell... ;)

Egy tervező mindennapjai

Különdíjas, Anna Tharan

2015. június 20. 08:27 - MiaMiotti

Különdíjas, Anna Tharan

 

Mai napon Anna Tharan a beszélgető partnerem. Ő lett "Miotti Nyári Modell" versenyem különdíjasa. Anna nagyon kedves és szeretek vele együtt dolgozni. A fotózásokra felkészülten érkezik és odafigyel a kéréseimre, részletekre. Az együtt töltött munkaórák gyorsan repülnek, energiája, személyisége és kisugárzása nagyon megkönnyíti a közös fotózást. Azt hiszem, hogy a „modellek buták” tévhitre teljesen rácáfolok, Modellemmel. Anna angolul és magyarul anyanyelvi szinten, hibátlanul beszél, ír, olvas, németül és latinul társalgási szinten és holland és francia nyelvet alapfokon sajátította el.

 

Mesélj kicsit az életedről. Honnan érkeztél? Mikor fordult meg először a fejedben a modellkedés és hogyan kerültél a modell pályára? A családod, barátaid támogatják a karrieredet?

Kuala Lumpurban születtem és 3 évesen jöttem ide. Szüleim elváltak és Apukám ott maradt Anyukámmal „hazaköltöztünk”, mert ő magyar.

Emlékeim szerint szülővárosom „meeeleeg, pálmafás, felhőkarcolóós” :))), nagyon szép hely, de őszinte leszek, nem nagyon emlékszem, hiszem még nagyon kicsi voltam.

Mivel apukám részéről ázsiai vagyok és karakteres ázsiai vonásaim vannak így sok felkérést kaptam, de 16 évesen még túl fiatal voltam ahhoz, hogy egyáltalán a gondolatával is eljátszak, hogy modellkedésbe vágjak. Nagyon kecsegtető ajánlatokat kaptam, de sokszor túl szépnek bizonyult, mint igaznak. Sok rosszat hallani a médiában, tévében a sok ámításról becsapásról ezen a téren, így nem is nagyon mertem az elején ezzel foglalkozni. Majd 18 évesen új útra léptem. 

Félre tettem a kételyeim, hátrahagytam a  múltam, és jelentkeztem a Hollósi Zsófi hirdetésére, melyben ázsiai karaktert keresett a projektjéhez. Szerencsémre kiválasztott és megvalósítottuk az elképzelését. Készült egy képsorozat, amit publikáltunk az interneten és így felkerestek fotósok és kialakultak kapcsolatok. Kálmán Productionsnál is szereplek kiemelt statisztaként szoktam részt venni forgatásokon , Burai Kálmán is sokat segített építeni a jövőm, olyan nekem, mint a mentorom , sokat köszönhetek neki. Tavaly Jason Stahtammel forgattam együtt, melyet szintén nagyon élveztem. Pár éve a New Pineapple Team tagjaként volt szerencsém divatbemutatókon, több témában fotózásokon részt vennem. Sokat segített tapasztalatszerzésben és fejlődésben. Sok kedves tervezőt, fotóst, sminkest, stylistot ismertem meg az évek során és nem bántam meg, hogy elkezdtem ezzel foglalkozni, de persze én nem vagyok hivatásos modell, de mindent megteszek, hogy még jobb és jobb legyek. Bíztató szavakat és támogatást kaptam a barátaimtól!

 

Mi a sikered titka? Mekkora szerepet játszik életedben a sport, odafigyelsz-e az egészséges táplálkozásra?

Igyekszem egészségesen táplálkozni, de nem vagyok az a diétázós fajta. Nagyon édesszájú vagyok, így nehezen vonom meg a csokikat, sütiket, de igyekszem az egészséges életmód betartására és a rendszeres sportolásra.

Szerinted mitől egyedi egy modell?

Bármennyire sablonnak hangzik, de szerintem egy modell a kisugárzásától lesz egyedi. Lehet valakinek bomba alakja, szuper mozgása a kifutón, hibátlan bőre... DE!, ha nem viszi bele az egyéniségét, a saját báját kisugárzását, szerintem sokkal kevesebbet tud átadni..

Mik a jövőbeni terveid, mit szeretnél elérni?

A tervezgetések embere vagyok!  Csak előre nézek és minden lehetőséget megragadok.

 

Köszönöm a beszélgetést!

 

Szép napot!

Mia Miotti

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miotti.blog.hu/api/trackback/id/tr357556666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása