Kalap, kabát és ami kell... ;)

Egy tervező mindennapjai

Férfiak a modell világban

2015. május 15. 09:05 - MiaMiotti

Sziasztok,

 

Pénteki napra egy kis érdekességgel próbálok szolgálni ismételten. Következő beszélgető partnerem Márk lesz, vele szintén a bemutatómon fogok együtt dolgozni. Szerintem mindenkit foglalkoztat, a férfiak miért is vágynak a modellkedésre? Vajon igazak–e a sztereotípiák velük kapcsolatban és mindezt hogyan is kezelik?

Márk eléggé szókimondó, így részletesen tabuk nélkül tudtunk beszélgetni a témáról. Későbbiekben még folytatom vele a beszélgetést, most csak a kezdetekről mutatok meg pár sort.

 

Akkor lássunk neki….

 

Miért érdekel a modell szakma, miért kezdted el?

Első sorban önbizalom növelés céljából kezdtem el foglalkozni a  modellkedéssel, hogy úgymond "szembesüljek a félelmeimmel", elfogadjam magam olyannak, amilyen vagyok... Vonzott a lámpák és vakuk világa, és még soha nem készült rólam „normális” kép, gondoltam, profi körülmények között ez mégis csak sikerülne. Kellemest összekötöttem a hasznossal és belevágtam. Úgy gondolom, nem vagyok az a tipikus férfi modell  alkat, de mégis rövid időn belül, már ajánlatokat és konkrét munkákat is kaptam. Azt gondolom, ehhez a szakmához is, mint minden másikhoz, nem csak az elhivatottság érzése kell, hanem kellő önbizalom és megfelelő magabiztosság.

 

Miért dolgoznál szívesen a kifutón?

Szüleim sokat dolgoztak színházban, édesanyám színész/bábszínes, édesapám színpadmérnök, így mindig is érdekelt és szerettem volna színpadon szerepelni, vonzott ez a világ. Ugyan színészként soha nem próbálkoztam, de így valamelyest talán sikerül kiélnem ezen vágyamat is.

 

Mennyi időt, energiát áldozol fel ennek érdekében?

Bő egy évvel ezelőtt kezdtem el újra, sokkal komolyabban véve edzeni, pontosan amiatt, hogy ez is segítsen a modellkesésben. Heti négyszer járok edzeni, de tervezem ötre növelni az edzések számát. Igyekszem odafigyelni az étkezésemre, hogy a megfelelő minőségű és mennyiségű tápanyagot tudjam bevinni a céljaim eléréséhez. Ezen kívül próbálok egyre több fotózáson, bemutatón részt venni tapasztalatszerzés és portfólió bővítés céljából, mert csak így szembesülhetek azzal, miben kell még fejlődnöm és miben vagyok jó.

 

Köszönöm Márknak a beszélgetést, hamarosan a „sztereotípiákat” és a hogyan kell helyén kezelni témát beszéljük át egy másik férfi modellel.

 

Szép pénteket!

                                               Mia Miotti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miotti.blog.hu/api/trackback/id/tr487460828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása